wtorek, 13 września 2011

........i jeszcze o miłości

*****
Jakże kochać bym Cię chciała
tak zwyczajnie
tak poprostu
tak bez przeszkód
schować Twe serce w mojej kieszeni

Zegar tyka
czas biegnie nieubłaganie
a ja wciąż
tęsknię za Tobą
moje kochanie
czy już nie moje

Czy raz dana szansa
jeszcze wróci
czy Kupidyn łaskawie
jeszcze raz swe sieci zarzuci

Aniele Stróżu Mój
Ty siły i wiary
daj mi

*****
Kocham Cię juz tyle
sama nie wiem ile
czy każdego dnia
więcej czy mniej

Miłość uskrzydla
wiec latam szczęśliwie
lekko jak motylek
wiruję w górę i w dół
jak moja miłość

Już kocham Cię tyle
sama nie wiem ile

*****
tęsknię
marzę
myślę
byś ujął mnie w swe ramiona
delikatną dłonią
dotkną policzka mej twarzy
rozchylę swe usta
i szepnę Ci czule....
tęsknię
marzę
myślę
delikatnie gładzisz mnie po twarzy
tęsknym wzrokiem szukamy siebie
lecz już nas nie ma blisko siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz