poniedziałek, 5 września 2011

Miłość to dziwne uczucie, trudne do określenia. Przychodzi wtedy kiedy jej się nie spodziewamy, jeżeli jest szczęśliwa i odwzajemniona to piękne uczucie, które uskrzydla. Jeżeli jest nieszczęśliwa potrafi zniszczyć. Może właśnie dlatego, że jest trudna do określenia, niewytłumaczalna i zjawiskowa tak często pojawia się w literaturze, muzyce czy w filmach. Poeci też mają z nią dużo roboty.Oto dwa wiersze Sylwii o miłości:

****
Jak trzymane za długo plne kwiaty,
jak dzień, który chowa piękne widoki nocy,
jak drzewa, zimne, gołe, bez liści,
jak sen marzyciela, który nigdy się nie ziści,
jak niebo pełne grzmotów, burzy na niebie.
Tak moje serce czuje się bez Ciebie!

****
Dzięki Tobie czuję, że jestem w niebie.
Jesteś przy mnie nawet w najmniejszej potrzebie.
Podnosisz mnie gdy, sama nie wstaję.
Jestem Ci wdzięczna, że Twa miłość trwa
i nie ustaje.
Za Twoje oczy, słowa każdy przy Tobie sen,
oddaje Ci kochanie każdy mój kolejny dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz